Sabtu, 12 Disember 2015

hello sekulah ;

salam'alaykum,

titiba aku rasa merindui penang. tapi nak membebel pasal penang trip tempoh hari, gambar belum dapat sepenuhnya. kak jijah tiap kali aku mintak gambar manjang keluar muka aku kat street art buaian dan motosikal tu. padahal gambar lain banyak lagi. sabar je la. aku pun taknak mendesak pasai kak jijah tengah kusut banyak masalah sekarang. tunggu dia dah lega sikit nanti iols buli mintak gambar. nak tunggu suma gambar dapat dulu pastu aku share our backpacking trip yang tak berapa nak backpacking tuh kahkah. kena share sebelum lupa sebabnya ada banyak perkara kartun yang terjadi. macam biasa lah kan kalo dah namanya syanad tak kartun takboleh hokeh *muka pasrah*

tudiaa bukti aku pi penang. nampak dak nampak dakk. besi besi jambatan penang tuh. backpacking tapi titiba bawak keta kan. muka kekonon abeh cool ah tu, padahall


okeh aku dah kena tidor. esok kita ada misi meminang anak orang.


toodles~

ps: kenapa tajuk hello sekulah? sebab cuti sekulah saya dah habis. wuu. ye ye saya tau syukur la at least ada jugak cuti kan. huhu

Tiada ulasan: