Selasa, 1 September 2015

hello SEPTEMBER :))))

salam'alaykum,

(:
walaupun aku selalu claim yang aku ni takde lah ambil berat sangat pasal birthday sendiri tapi aku sangat la suka bulan september taktao pasepa. walaupun selalunya september ni musim orang bergelumang exam aku tetap suka. haha. 

hello september :) i dont want to ask you to be nice. am gonna be nice to you hihi. HOPEFULLYY. haha.

kalau dulu-dulu september mesti bergelumang dengan exam, tahun ini tidak terkecuali. except that now bergelumang buat soalan exam *insert emoji gelak sambil nangis* memang sepanjang september ni lah kot. pas exam nak menanda meng-key-in markah apa suma pulak.

ok dah tu je nak bebel. harap aku boleh setel everything by tonite dan esok malam nak tidoooo. aku rasa tak dan malam balik kerja terus pengsan. haha. pastu nak layan WGM. haa sekarang rumah dah tak pakai maxis broadband dah pakai tm punya internet jadi aktiviti mendonlod kembali bersambung. dah lama tak tau kat mana nak carik tapi ingat dulu last tergendala tengok we got married. jadi nak sambung tengok 2young couple dan joonmi couple. weeee. superman returns macam pause kejap pulak sebab susah nak carik katne nak tengok with subs dah.

joonmi couple yang tak romantik tapi comel

yang ni tatao lagi sebab last tengok 2 tahun lepas masa 1st episode.
harap ada feel lagi la layan benda bergula ni. kalau dah takleh nak feel nampaknya superman returns je lah taste aku. (tuanya rasa padahal baru setahun tinggal kshows)

thanks for reading!
-lttlgjh-

Tiada ulasan: