Jumaat, 4 November 2011

random 111104 ;

akhirnya stret seminggu jugak berjaga malam. demm bila kamu nak berubah ni aisyah nadiah??

semua orang dah start balik cuti midterm. iiu dah makin sunyi. takde ah sedih pun tak dapat balik sebab still akan balik kampung. tapi nak rasa happy sangat pun takde lah jugak.

yang penting minggu depan seminggu takpayah pegi kelas kann.

aku balik sabtu kot. kalau balik umah gombak awal sangat pun takde benda nak buat. harini (jumaat) kena pergi dengar talk. lecturer wajibkan kitorang pergi as replacement class. lagi satu sebab nak balik sabtu adalah nak teman roomate sebab dia balik sabtu malam.

sabtu petang balik umah tok ayah. yeahh rayaa.

haritu saja usha-usha traffic kat blog and i found this. kesiannya sapa yang sampai kat blog aku dengan harapan nak download running man tapi apa yang ada hanyalah merapu pasal running man. haha. sorryy!

oklah ni saya bagi kat awak (kalau awak end up kat blog ni lagi la after searching kan) sites yang boleh tengok & download running man with english subs.

1) isubs
2) kshownow

nak subbed episodes yang cepat pergi kat kshownow. aku suka isubs sebab gambar cantik tapi lambat sikit ah depa sub.

i realised that lately aku banyak post entri bergambar tapi gambar captured dari videos. salahkan tumblr. ni suma pengaruh tumblr.

okbai.

happy holiday dan selamat hari raya.

1 ulasan:

hidhikariee berkata...

sedap gile.rocky dan kopok roda!!