Selasa, 9 Ogos 2011

MrSimple ;



(:

agak-agak nanti if ada super show 4 kat malaysia aku akan meroyan lagi tak kat blog cakap nak pergi tapi tak tahu la nak pergi ke tak?

haha.

kita tengok dan lihat saja.

tapi entah ada ke tak sebab 2 of them will be enlisted in military service end of this year.

adoii, aku sumpah dah takde pape nak tulis dalam blog dah. sebab duduk rumah takde buat apa sangat pun. tak depan laptop, depan tv. takpun sebab zaman ada twitter ni luahan perasaan dah banyak buat kat sana. kot lah kan.

dan hari balik semenanjung sudah hampir tiba. sedih sedih. tak buat apa-apa yang bermakna sangat pun dengan family kat rumah lagi, titiba dah kena countdown hari balik gombak.

harini sejak celik mata dok terbayang kek batik. tak, sebenarnya dari semalam. nak buat, takde beskut meri. umi malas kuar pi supermarket harini. 1st time duduk rumah yg jauh dengan supermarkat / kedai runcit. takleh pergi beli sendiri. sedehh.

selamat berpuasa & selamat berbuka suma! kat sini berbuka orang panggil sungkey. lebih kurang macam kat sabah tapi sabah sungkai. setakat aku hidup ni perkataan sungkai hanya mengingatkan aku pada sorang manusia je iaitu partnerincrime, husnafaredza. tak sangka ada maksud lain. hehe.

okbai.

1 ulasan:

the baloney berkata...

sungkai tu bukan nama tempat kat perak eh? ke kat mana? haha..titibe..haah, kat sabah pon panggil sungkai..tp aku tak panggil pon..

eh uia start sem baru bile syanad? bukan sume ipta 12th sept?