Ahad, 22 Mei 2011

humamsahab ;

kalau orang tanya aku dalam ramai-ramai cikgu siapa cikgu yang aku paling takleh lupa, this person adalah antara yang akan muncul dulu dalam ingatan. lecturer paling sempoi. dulu semangat kelas yang sangat kental. disebabkan sir humam adalah lecturer yang kami paling rapat, setiap gatherings yang membabitkan kelas mesti akan ada sir. pernah jugak dikenali sebagai kelas kesayangan sir. dulu sampai 1 tahap bila nampak je ada budak budak junior rapat dengan sir siap sedih la sentap la. haha kelakar je rasa.

tersedih pulak bila teringat sir pernah cakap kat kitorang satu hari tu, kitorang akan tinggalkan kpm satu hari nanti, tapi dia still akan ada kat sana, ditinggalkan with all the memories. ya, sir yang sorang ni adalah sentimental orangnya. and kitorang cakap akan selalu lawat dia kat sana. tapi sampai sekarang pun tak pernah lagi pegi sana :(

harini 22 mei 2011, hari jadi sir humam. rasanya since 2007 tak pernah lagi missed wish. dan harini jugak secara automatis teringat dekat mereka-mereka yang merupakan antara orang pertama yang aku kenal kat kpm dulu, 1C jul - dis 2006. rindu (:




2007 ; celebrate birthday sir

2009


HAPPY HAPPIEST BIRTHDAY SIR HUMAM!
semoga sentiasa diberikkan kesihatan yang baik untuk mendidik anak bangsa, semoga Allah sentiasa melimpahkan yang happy happy in your life. thanks for everything. we owe you a lot!
(: