Khamis, 26 Mei 2011

FT Island - Hello Hello ;






Gemilang Muakha II 2011. 21052011. group 2 which is group aku jadi organizing committees wohoooo. sebenarnya takde motif pun nak excited. suma group merasa jadi org comm kot. saje je nak bagi publisiti since 1st muakha takdapat tengok gambar sangat so takde apa nak share sangat plus aku banyak tolong team dapur a.k.a catering so takde sangat dalam gambar. 2nd muakha lak jadi prog coordinator pastu jaga checkpoint plak so takde sangat dalam gambar. elehhh sebenarnya tu suma alasan untuk mengelat je. bajet macam busy je kan, lempang baru tau.

sabtu ni 3rd muakha & probably last la yang aku join shortsem ni sebab muakha 4 nanti balit kampung pakcikwa kawen (weee kenduriiiii). jadi misi untuk minggu ni adalah untuk participate sepenuhnya dengan adik adik dan participate sepenuhnya di hadapan kamera dan video cam. aku dah kenalpasti awal-awal lagi multimedia untuk minggu ni muahahaha.

minggu ni punya interactive slot punya tema. RUNNING MAN hokkay nama dia! kau ade? dah tak main dah explorace2 ni. so yesterday omputih kata. cewah. ni suma gara-gara kakak & abang mentee suma dok gila tengok running man la ni. terpengaruh habis suma. eh kitorang penah adaptasi kot 1 game running man dalam aktiviti mentee. yang lukis-lukis dalam 10 saat pastu pass kat orang belakang tu. tapi buat dengan adik-adik ni bagi je la gambar kanggaroo ke ketam ke gajah ke, last skali mesti akan jadi seekor IKAN ye. aku pun takpaham kenapa. haha.

ada yang ajak pergi putrajaya tengok konsert suju-M. freeeee kottt. tapi entahla kenapala, macam malas je. ahad nak gi pj lagi. karangan budak belum tanda lagi. subjek minggu ni tak study lagi. MATHS pulak tuh. karang ada yang aku mintak tunjuk ajar budak pulak nanti. but then again, nak pergi jugak. yelah 2 kali berturut suju datang takdapat pergi. haritu punyalah frust menonggeng konon tapi kenapakah bila dah dapat peluang macam takde semangat?

tengok ah camne. selagi tak siapkan kerja yang patut disiapkan sampai sabtu nanti, memang lain tahun la ye wahai boyfriendsku eunhyuk, siwon, sungmin, kyuhyun, henry, zhou mi, donghae & Ryewook :(

sedang stalking k-group baru, boyfriend. suma sebab tengok dorang cover lagu SHINee, love like oxygen. dan yang menarik tarikh debut diorang dekat ngan SHINee iaitu harini, 260511 (SHINee 250508). satu lagi yang menarik adalah suma muka nak macam jelmaan dari anime / manga kan. hadoii. tapi dari segi umur tu takdapat lah aku boyfriend2 kan depa ni ye. aku dah darjah 1 baru korang lahir. tak macam pedo pulak nanti aku kalau oppa2 kan dorang ni. papepon, suju ngan SHINee masih nomor 1 (ehh dah naik no 1 la plak shinee)

2 ulasan:

Cik Tulip berkata...

kak..camne nak remove border ek? ke ko xde border sbb background kaler putih? huhu

hidhikariee berkata...

cayalah kakak..running man XD
nnt tunjuk2 la kat e video boyfren.kalau arap dr sdr ta tertengok lg dorg ni