Isnin, 17 Januari 2011

random 110117 ;

dah tengah bulan. mid term exam minggu depan. assigments due date minggu depan. satu hape pun tak study & buat lagi.

bulan ni memang mencabar kewarasan betul lah. nak kata busy camharem tu takdelah. sebab ramai lagi orang yang 2-3 kali ganda lagi busy dari aku. tapi the only masa free aku ada hari2 biasa adalah 1am ke atas. kadang sedih bila abah call 2-3 kali tak perasan. pastu bila perasan nak call balik dah lewat sangat. nak call siang abah busy pulak.

tak sempat nak keep in touch dengan sesape. even mesej mak sendiri pun tak sempat nak reply.

tau ramai yg terasa. mianhe.

and faham, kite manusia susah nak faham orang lain sebab all that we care adalah orang kena faham kite.

i dont want to give excuses. just let me be at fault.

3 ulasan:

Cik Tulip berkata...

eh aku rindu kau okay. dan kau bersalah sebab x contact aku. hakhak :p

take care babe! :)

Black Hazmi Haikal berkata...

kecik ni kt pd ea?

l t t l g j h ; berkata...

jijah - hahaha. aku memang banyak dah kumpul dosa bab jarang keep in touch ni. sorryy sgt.

ko pun take care keyh. rindu jugak! ^^

black - yup2. hehe. last 2 weeks aku pegi. tapi bukan bercuti lar. program kelab.