Sabtu, 13 November 2010

kameksayangkitak countdown ;

tak faham apa yang beliau maksud kan tapi rasanya maksud dia camni la kot: kalau taknak approve click je lah kat button ignore, bodoh! ke camne? aku pun tak faham. nak letak profile dia kat tepi mana pulak? i guess sebab aku tak approve lah kot.

hah, padan muka. ingat hot sangat taknak approve orang pastu biar friend request pending? hot ke kau?

haha.

aku ada explanation.

1) internet kat sini susah nak bukak tempat requests dan kotak mesej okay. *tipu sikit*
2) aku sebenarnya tak reject friend request sebab tengok mutual friends tak ramai. aku takut bila reject karang rupanya orang tu sedara mara ke sahabat handai ke tak ke naya. so aku fikir nak tunggu la sampai mutual friends tu ada at least dalam sepuluh orang je belas2 ke. nanti kalau lama2 tengok ada satu or dua mutual friends je, saye buatla tindakan susulan.

alaa korang pun buat camtu kann.

anyhooo,

dah dekat ngan tarikh nak balik weyhh. eksaiteddd. haha. helmi balik rumah tok ayah for raya. kalo aku tau dia cuti seminggu, book je tiket untuk dia sekali haritu. haish. menyampah layan manusia tak biasa berjauhan tapi bajet tough ni.

hoho macam biasa everythings random. patut tuka nama blog. lttlgjh; random tapi... tapi ape entah. haha merepek je.

sebelum saye menge-chow kan diri. nak ajak ni. singgah lah sini ye. this is the thing i said i'm gonna start with a friend last time. *hee malu*

adios~

SELAMAT BERCUTI,
SELAMAT SPEND MASA NGAN FAMILY,
SALAM IDULADHA,
kepada yang masih exam,
SELAMAT BERJUANG

1 ulasan:

Najlaa I. berkata...

selamat bercuti panjang :D