Isnin, 27 September 2010

random 100927 | i my me mine ;

discovered something about myself.

dulu aku sangat lah tak suka gelap. i can even sleep with lights in front of my face. benda aku paling tak suka kat asrama waktu sekolah dulu adalah bila lights off pukul 11pm.

tapi baru perasan. lately aku selalu jadi tukang tutup lampu hall kat bilik. kalau dah tidur pun boleh bangun balik pegi tutup.

and even sedang mencari penutup mata untuk tidur dengan lebih aman.

cant sleep well with lights on anymore.

dan dulu aku tak suka tempat tinggi. i have a quite serious case of gayat. terketar lutut lah menggigil lah dan semua semualah yang boleh dikaitkan dengan gayat.

tapi lately aku selalu berangan buat bungee jumping, naik ferris wheel, baring sambil pandang langit kat rooftop, berdiri sambil depang tangan kat atas bukit.



i dont know myself anymore.

Tiada ulasan: