Selasa, 13 Julai 2010

semester 101 ;


SPAIN WON. hohohoyehs. sorry lah oranje.
sekolah dah start. satu benda tak berapa baik, belum jumpa mood. bangang lak aih.
lately, banyak sangat buat benda tak pakai hati.
ape ni aisyah nadiah? pelempang mau?

menjadi baik atau menjadi bodoh?

atau buat baik sampai nampak bodoh?

untuk aku, bodoh sikit takpe ah. yang penting ikhlas.
jangan jadi dungu melampau dah la.
(:

tak perlu saiko sorangsorang untuk bendabenda yang takde benda. takde masa nak sentap sana sini atau melayan kesentapan di sana sini. aku bukan psikik yang boleh detect aura aura sentap. kita suma jauh, aku tau. tapi pernah aku cakap jarak buat aku kurang sayang kau? aku sayang kau lah gila. sayang sampai rasa nak bagi penampar sebab tak paham kenapa kau tiba tiba camni. haish.

semester baru, hwaiting!

2 ulasan:

misS-dA berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Tanpa Nama berkata...

eklas mmg pntg..asalkn ati xsakit ble wat sesuatu..jgn rs tpakse..ckup2la pe yg tlh tjdi k :))