Ahad, 16 Mei 2010

sunshineelf ;

dia kejar aku pagi2 pas subuh. gila drama tak pagi2 buta main kejar2 ngan anak kucing. aku lari masuk bilik & bila kuar tengok dia da tetido depan bilik. comel je.

fave kerepek ubi black paper.

jqaf. gemilang muakha II. ajar anak orang iqra' senang je. tapi ajar tajwid? memang nak nangis. minggu depan maths. lagilahh. sebbaik minggu depan handle catering.

pakwe baru. ee cakap bnda2 camni kite kena bagi nama. so aku ingat nak bagi nama dia.. C.N BLUE lah. nampak cam hensem sket an?

this one's from ee. gomawoyo. (:

new lil friends. which aku akn hantar untuk jadi teman2 korang (:


berapa hari lagi dah nak masuk bulan jun. cuti 2 minggu after shortsem nanti kemanakah hala tuju? adakah tido baring harihari sambil terkebil2 memandang siling rumah gombak? nak berpoya2 takde duit. family nun jauh beribu2 kilometer (ribu ke?) belum pape lagi dah rindu. dah jangan nak fikir jauh sangat. tampo kang. final exam pun belum.

erkk final exam? esok kelas. dapat paper midterm. aduihhhh cuak. tido ah camni.

toodles~

ps: SELAMAT HARI GURU buat suma cikgucikgu yang pernah mengajar aisyah nadiah hasdi. terima kasih sebab jadikan saya yang harini. biggest gratitude to my ummi. youre the best teacher untuk kami berlima. loveyou (:


Tiada ulasan: