Sabtu, 1 Mei 2010

replay, replay replay ;

aku memang suka warna pelangi & marshmelow-ish tapi takde ah terfikir nak cat blog ni jadi camni. aku lak takut tengok warna dia. macam keJAMBUan weyh. haha. tapi dah penat + mengantuk nak touch up balik. biar je ah camni.

dah mei. wow. time flies. sangat cepat.

bulan mei tahun lepas time time camni aku tengah meroyan buat research report final sem kolej. aku belum ada skype (masih digelar amish oleh ayol & the gang). & paling ingat current addiction kat youtube masatu, video KOQ!

hahaha sumpah rindu. atau bahasa kasar, vavilaaa RINDUUUU. aku tak pernah berjaya tengok vids ni sorang2. tapi kalau tengok dengan si dadah2 ulang 50 kali dalam sejam pun boleh gelak lagi. agaknya kalau tengok ramai2 lagi skarang ni kite gelak lagi tak?




aku ni jenis bila masuk bulan baru je aku akan ingat balik ape yang aku tengah buat tahun lepas pada bulan yg sama. sentiMENTAL lah katakan. hahaha. & thats why aku buat blog ni kot. incase aku lupa aku boleh tengok balik kat blog je.

tak pernah terfikir life mei 2009 ngan mei 2010 sangat sangat berbeza. apa yang aku fikir masatu dah tak fikir dah sekarang. apa yang aku harap masatu dah tak harap skarang.

lirik fave aku masatu:

That part of me left yesterday
the heart of me is strong today
No regrets im blessed to say
the old me dead and gone away
(t.i - dead & gone)

i really changed. lirik ni memang boleh digunapakai sekarang. aku memang tak ingat macam mana seorang aku setahun yang lalu berfungsi. aku dah tak ingat macam mana otak aku berfikir. mungkin perubahan yang tak obvious tapi aku dapat rasa la. & too bad aku tak pasti ianya kearah kebaikan atau tak. ada baik ada tak baik kot. yang pasti masatu, untuk berfikir tentang hari esok tak menakutkan macam skarang.


tapi goodthing aku still ada family & friends. still macam dulu.

& i'm very thankful for that.

tapi biasalah, dalam life, ada benda yang kalau boleh kita nak ulang2 banyak kali. ada yang kita taknak ingat lansung. aku kena belajar untuk mendelete benda2 yang tak best dengan lebih berhati2 supaya tak terdelete kenangan yang best.

010510 0343am


Tiada ulasan: