Selasa, 30 Mac 2010

bidibidibip ;

tinggal lagi 3 papers. wuhuu.
tak nak fikir pasal paper yang dah lepas.
moved on alredi. haha.
dah 5 papers. tapi belum dapat feel exam pun.
ha camne tuh?
adoi takpaham dengan diri sendiri.

tadi pas paper history pegi jusco wangsa maju. mula2 plan nak gi bangi amek kunci kat mard tapi dia busy rehearsal ke apontah. next week la kot. xsaba nak mengangkut barang balik umah gombak. aku kuar sebab nak kuarkan duit okk. macam kat iiu takde mesin atm. ye memang serupa macam takde. dari jumaat aku dok cucuk kad xdapat kuarkan pun. nyaris2 dah makan rumput. sebab duit mmg tinggal syiling 50sen je tupun dah spare untuk laundry. sebbaik ee pinjamkan duit. gamsahamnida ee :)

kalo merewang sorang2 mesti time tu kepala tengah tingtong. salu je camtu. mesti malam before tu tak tido la, time tengah ngantuk la. pastu mula la bila sampai destinasi je perasaan nk balik je. aku penah kuar klcc sorang pastu ngantuk pas solat tido jap kat surau tu. surau kl central pun penah. buruk kan perangai suka tido merata. haha. ni kalo kuar sorang la. kalo reramai tu kalo ngantuk ke takdela wat perangai camtu. melainkan kalo aktiviti adalah tengok movie. memang aku wish gudnite je kat citer tu.

masuk newsweek jumpa mag klik cover SHINee. terus beli. pastu baru pasan dia cakap 15 mac punya cover suju. melepass. aku sebenanya kalo majalah2 malas2 je duit ni nak kuar dari wallet. memang leh kira ngan jari je la berapa mags yg aku penah beli seumur hidup. mungkin aku hidup dikelilingi manusia yg suka beli dan baca majalah ko so keje aku merempat je la kan. hahaha. tapi beli gak sebab cover shinee. nak jumpa mags kpop dalam bm or english memang payah. salunya mags in chinese banyak la. ada satu mag tu, epop kot nama. ada la wat versi BM. tapi nk dapat amat payah. klik ni pun lately ni je slalu buat cover & citer pasal kpop. agak membazir gak ah sebenarnya beli semata2 sebab cover pastu cover story dia mesti ah 2-3 helai je kan.

rasanya hallyu (korean wave) dah menggila kat msia. aku ingat sebab aku dah tersampuk sbb tu aku punya mata nampakk je kalo anything berkaitan ngan korea ni. tapi baca kat mana ntah dorang cakap gelombang hallyu ni memang tengah besar kat asia tenggara. ala macam zaman tahun bile yang org dok gila bollywood tu. pape bekaitan bollywood je orang rasa best kan. eh tapi sebab aku masatu kecik lagi tak terlibat la kot. aku dulu minat korea2 pun minat citer je la. kalo cite jepun & korea memang aku suka. lagu suka tapi memang tak kesah sangat la sape nyanyi. aku xminat sangat grup2 sebab aku tengok macam ramai yg ala2 jambu je kan. tapi skaranggg?? haih entahlah. hahaha. maybe sebab korea & jepun banyak gameshows, reality tv shows n show2 melibatkan artis dorang & plus kelakar nak mati plak buat orang jadi suka kot. aku rasa camtu la. aku sendiri pun baru je layan benda2 ni. nak tau tanya orang2 dah jadi fans hallyu lama la.

ok ape yang kau baru merepek panjang2 kat atas ni syanad?

jom tido.

3 ulasan:

hidhikariee berkata...

feel like wanna go 2 ur room..lepak2

Najlaa I. berkata...

dkt pj ade satu kedai mamak yg ade supply epop (:
tp xbeli pn sbb epop bm klaka.

Unknown berkata...

ee - mari lahhh. hee

zaty - haah bm die wat akak rase mcm nk volunteer jadi wartawan/editor/penulis die je. haha. tp nk beli sbb nak simpan je. hee