Rabu, 21 Oktober 2009

cha cha t ;


oi ulat
apa kau fikir kau hebat
cakap tak payah lah nak lebat
ayat entah mana kau sebat
banyak pula hati kau siat
konon orang ramai peminat
mana orang tak kata kau jahat

wei ulat
jangan berani kau rapat
sebelum kami bersilat macam jebat
sebelum kami jadi gajah dan kau jadi pijat
sebelum kau cedera berat
pasang kaki kau cepat
lari lah kau kuat kuat

hoi ulat
nasib je kami tak gelar kau lahanat
dah tak tau dah apa nak ayat
yang pasti kau bodoh tak hengat


*hari ni hari terakhir aku marah. betul.

10 ulasan:

chocolatte berkata...

comel la ko syanad..haha

pablo berkata...

yeahh mari menjebatkan diri!! :D

d i e y L a . berkata...

syanad sabar taw.
lepas ni kalo nak marah pegi mkn mesti dah tak rasa nak marah.haha

Nadya Mansor berkata...

haha. dlm marah2 tu, kamu maseh berotak kreatif. hidup gajah!

hazyra berkata...

salam..hee..klaka pulak..spe yg patot kne marah ni..ulat ke manusie??

hazyra berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
hikari berkata...

hehehe..hari terakhir mara

mike-L berkata...

:)

Husna Najihah berkata...

macam ade maksud tersirat jer..heheh

l t t l g j h ; berkata...

ain - haha tak comel lansung kott

jebat - yeehaa

awek - tu la. tak pun tido ke lagi best.

mashmelo - tgh marah ape pn leh jadi hee

hazyra - dudua pun boleh :p

ee - harap2 terakhir la :)

laskar - (:

una - hehe nak interpret cane2 pn buleh