Selasa, 8 September 2009

#08 ;


  • roomate sorang tengah PASANG LAGU RAYA. now lagu satu hari di hari raya tengah playing.
  • yang sorang lagi tengah PACKING. jumaat dah dekat katanya.
  • yang lagi sorang tengah TULIS KAD RAYA. wuwuwu.
  • aku? tengah buat essay pasal BULIMIA??? ape cite ni wey tak related lansung dengan raya??
  • gila tol la. setiap kali lagu bertukar terguling aku atas katil ni. bukan terguling sebab gelak ye. tertekannn. tak penahpenah tertekan dengar lagu raya. mengucap ngucap aku ni ha.
  • tertekan terus on skype walaupun tadi pagi aku dah kuarkan kenyataan kat sidang yang aku bizi dan tak nak bersidai sangat kat sidang. memang gelak yang panjang la aku terima dari jebat koq. takpe redha je. haha.
  • aku balik ahad. orang lain jumaat. entah kenapa gua beli tiket ahad gua pun taktau. haha.
  • tu je, ni luahan perasaan je ni. aku sayang roomate2 aku tu sebenanye. sebab diorang baru pergi cc dan nak singgah koop belikan aku aiskrim. sape tak sayang kan. hehe.
  • aku kesian kat diri sendiri. tu yang belanja dia aiskrim tu. motivation biar dia rajin sikit. kalau malas lagi tak taula. beli lagi aiskrim kot. kekeke.
  • toodles yaww



1 ulasan:

Nadya Mansor berkata...

hehehe.bestnye dpt roomate cmtu.dpt mkn paddle pop tiap2 hri.haha.

gajahkecil,saye sedang menghitung ari nak convo nih.x sabarnye nak jmpa kamu & kwn2 :D