Ahad, 30 Ogos 2009

tak mintak banyak la ;



kalau ade orang nak belanja makan ni pun jadik laa. dah 9 ramadhan dah aku carik ni. tak jumpe. sedih tol. kalau nak belanja doblas ramadhan nanti pun okey gak. :p

kat umah iEe ni. semalam balik ngan dia. teman kakak & bakal abang ipar dia beli barang kawen. iEe cakap tobat taknak teman dah orang nak kawen beli barang. aku lak dah pening camana aku nak kawen nanti. ee lecehnya belibeli barang. aku ni dah la pemalas. hahahaha syanad gatal, lempang sikit nak?

minggu depan banyak presentation dan midterm. aduyai. dah la malas. rasa macam diri ni berterabur je. apa aku buat & fikir pun taktau. -___-'

okey lah. later folks.

toodles!


ps: selamat menyambut 31ogos

3 ulasan:

hikari berkata...

suke kek batek ek
nnt ade kte bg

d i e y L a . berkata...

omg beznya.
nanti aku buat utk ko ek.
hee ;)

l t t l g j h ; berkata...

iEe - wahhh bestnyee. hee (:

awek - yeke wek??? pehh ini yg nk dtg umah ko ni raye ni. haha ;P