Selasa, 12 Mei 2009

lupe tak ?

wehwehweh dah doblas mei ke. baru perasan. wahaha. aku baru balik. 4 hari kat kpm 4 hari kat shah alam 4 hari kat gombak. funfunfun. harini baru perasan lepasni dah takde balik kpm lagi dah. tapi taknak sedih sebab that phase of life dah berakhir. happy dapat peluang kenal mereka2. lepasni tinggal nak kekalkan friendship ni je. hopefully kekal sampai bilabila. aminn.

paper final haritu cam harem je. tapi salah diri sendiri gak la. tak bace buku hijau tu. titiba je kena buat essay 800 words dalam masa sejam. cakap pasal comm channel plak. dah sah aku tak ingat langsung. tu la paper exam yang paling aku jawab dengan begitu bodoh sekali sepanjang kt kpm. adoi. mintakmintak ah lulus.

lepasni taktau ape nak buat. tapi yang pasti taknak sedihsedih dah la sebab sumasuma yang semalam tu aku dah buang jaohjaoh & tinggalkan. harapharap kali ni aku maksudkan ni betulbetul.

bak kata t.i dalam lagu dead and gone:


That part of me left yesterday
the heart of me is strong today
No regrets im blessed to say
the old me dead and gone away


jia you aisyah nadiah!

Elephant

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

waduh?800words dlm sejam.
kuh kna getready ni nexsem.huk.

faredzahusna berkata...

dear partner...
hope everything that happen,n sumua menda yg kita wt sma2 will remain as a beautiful memory..kawan champai bebila..anything,just share their.
we already take u out from that ..

mike-L berkata...

terbaekk punyeee koqqq..
don't worry meyyhhh

dieyla yusof. berkata...

hee.
kita kwn sampai bila2 kan.

owh bestnya lepak shah alam dulu.
mesti ngan mas ona lala sume kan.
sonok2.