Jumaat, 20 Februari 2009

sweetie pie aku ;

muhammad alif farhan hasdi. limatahunempatbulan. sekolah rendah islam ibn qayyim.


benten forebe. nama je dah skolah. tido pakai pampers lagik.


wif anak sepupu, abg ilyas.


lama tak cerita pasal si kenik kan. aku bz prektikal, dia bz skola. haha. lately asek tanya bendabenda yang aku tak reti nak jawab je.

"kak, ape maksud annoying?"

"mengjengkelkan"

"oo, mengjengkelkan tu ape?"


"err..macam kamu ah. hahaha"



beberapa hari kemudian


"kakak ni, tepi la sikit. alif yg tegok tv dulu. annoying la kakak ni"

"eh eh eh. cisdale punye budak"


5 ulasan:

Haula Hati berkata...

annoying but yet chumel~~~

=)

kan syanad kan??

Tanpa Nama berkata...

hehe.teringat lak kat imran.sometimes biler dier nampak kiter kabut,dier cakap 'silly ahyi'

Cik Tulip berkata...

haha..klaka gak alip nih..
rindu kt die...die igt aku agy x?? heheh

l t t l g j h ; berkata...

along - hee bdk2 besela..

erma - wah. mesti rase nk gelak+nk gigit je kn. hee comel je.

jijah - konfem die ingt. mase mza dtg haritu die knpius. sbb aku kate ni kak mizah. die cm ingt kak izah kot then die tanye aku apahal lain plak ni. hahah. ngeng la budak tu.

Feng berkata...

gila comel.


haha