Selasa, 24 Februari 2009

ellgie ;

research proposal belum siap. tralala lala. scratch that. not a good intro for this post.

semalam pergi industrial visit kat nuinfra mutiara feedmill. teka jumpe sape? hee. ella & wanie jepunn. haha. sana tempat praktikal dorang. okay3 there was a funny thing happened actually. semalam lepas sampai i was excited and i texted wanie as soon as i reached there.

aku : wanieee syanad kat tempat pektikal wanie niee. hee
wanie : aik? watpe sane. alamak wanie mc laa harini..
aku : laayeke? tadapat jumpe. synd de industrial visit kt cni harini..
wanie : huhuhu. wani kt hr dpartment.. pegi laa jln2 kat garden dia. lawa tau. salleh yaakob selalu ada ctu.
aku : *mula pandang sekeliling. apekejadah saleh yaakob tu buat kt cni? dia ade share dlm company ni ke ape?*

but i didnt reply coz masatu tengah dengar explanation pasal company dari GM dier. masatu ramai la gak ada smidec, sirim, mardi n ypu. company ni wat cam makanmakan skek. masa tengah nak amek foods wanie tegur aku.

aku : aik, td kate mc?
wanie : eh, takdelaa. wanie ade je. ella pun ade.

haaaaa aku salah mesejjj. pergi mesej hazwani aimiii. gagagaga. memang la ada salleh yaacob coz dia pektikal kt astro! hahaha sumpah aku rasa cam bodoh gile. =P

orang fokus aku main mesejjj. tu pun sbb aku tgk akak ypu men mesej gak. hahaha :p


***********

i dont know why but my family members are being so comel lately.

1. aku kan pergi kerja dengan ayah. biasanya park kereta kat basement tingkat 3. ofis kami tingkat 5. so usually kitorang naik lift je tapi 2-3 hari ni ayah ajak naik tangga. sebab nak exercise. -_-'

2. kenik nak bawak otomen dier gi skola. aku cakap jangan tp dier nak bawak jugak. titiba dlm keta:

kenik : kakak, kakak simpan la otomen ni. alif tanak bawak. simpan dalam beg kakak.
ayah : tinggal dalam keta abah je la.
kenik : taknak simpan dalam kete. kakak simpan dalam beg kakak lah. *dah nak nangis*

aku pun pegilaa ke ofis dengan membawa otomen dalam beg. nasibler beg besar. huu

3. semalam pukul 430pm mak mesej.

mak : kitorang pegi giant ni. tapi nak balik dah ni.
aku : *sedikit jeles sbb belum abes keje* tu kaa. beli apo tah?
mak : radio.

double -___-'

citer pasal helmi tarak. sebab dia kerja balik pukul 2am. mard n imah kat hostel.

aite aite aite. kena buat report untuk smalam punyer visit. bagus tau company wanie & ella ni. diorang bukak francais big apple kat sacc mall. tp tu under nuinfra foods lah kot. yang kitorang pegi semalam feedmill.

toodles yaw. sorry sangat random.

*LG = life's good (:

5 ulasan:

Haula Hati berkata...

oke2...

mula2 pening...

pastue bru fhm...

ngee~

*jeles la syanad dpt jumpe dorang..
ngeee~

Feng berkata...

hikhikhik bawak otomen pegi opis?

nak suh dia jadi bodyguard eh?
nape chumeychumey sangat...

:D

Mariam Aisyah berkata...

sumpah gelak besa dpt tau syanad salah msg!!

siap meleret2 lak msg tuh.

ekekeke.

l t t l g j h ; berkata...

along - hee. synd jmpe pun kjap sgt je. xsempat borak2 mane pun. xsaba nk jmpe suma org nnti.

lynn - tu la pasal. bole jer nk kuarkan pas dah anta die g skola tp sian plak, simpan je la dlm beg. ni kalo org tenampak mmg mati kena bahan la saye.

chok - hahahha tau takpee. sumpahhh rase mcm nak je ketuk kpale sindri. terus tukar nama wanie dlm fon. tulis wanie jepun plak. :p

dieyla yusof. berkata...

haha.
sebut psl proposal aku pun tak siap pape lg ni.

ngee.
mmg cumey la bawa otomen g keje.
hee.

pastu leh pulak salah msg ek.
adoi la.
mesti wani aimi terkejut tbe2 syanad kat astro.haha