Ahad, 18 Januari 2009

oh B oh C ;

so finally dah dapat tau jugak result semester 5. pointer jatuh. thanks to the freaking C+ that i got for OB.
jadinya, C adalah huruf malang untuk tahun ni.
tapi aku rasa sangatlah bersyukur sebab tak failed for my carrymark was below half actually. 26/60. memang tak mungkin lah nak dapat A kan. untuk dapat B pun mustahil. so, C+ ni kira dah banyak lah kan.
ke ada yang carrymark below half dapat A?
bunuh je. ba ha ha.
hopefully tak ada lah.
9.40 a.m. belum ada kerja lagi kena buat. bos 2 - 2 tak ada. bosann. ada kerja bosan tak ada kerja bosan. adeh.
minggu ni rotate. aku jaga meja reception. kiranya minggu ni minggu terpinggir aku lah. and hanya akan bercakap once in a while. biasanya ayat yang aku cakap berbunyi:
"hello, slamat pagi. matrade".
sampai petang.
okay lah, since kak izan pun tengah buat assignment. aku pun nak buat jugak lah. hee.
toodles~
*shyt. bukuhijau tak bawak pula.
HAPPY 19th BIRTHDAY TO MY SISTER MARDHIAH.
semoga anda akan jadi lebih matang ye. adoi semalam baru patahkan kepala shower kat bilik air. hantu punya budak.

3 ulasan:

Cik Tulip berkata...

Aha..ok ape result xde fail..huhu
wahhh..wish skalik kat mard weyh..x hengat aku..huhu :)

Tanpa Nama berkata...

syanad..
OB sumer C+ kot..fana pun cmtue jger..uh~

AAA berkata...

wish mardiah a hepi brthdy 4 me ;)