Selasa, 2 Disember 2008

maddymuddy ;

tadi aku borak phone dengan adik aku, mardhiah. aku rasa ni la phone conversation aku & dia paling best skali. kitorg borak macam bestfriend. cakap pasal future, pasal family. kalau tak kitorang cakap bendabenda penting je. selebihnya begaduh.

i hope this will last forever.

& Tuhan, peliharalah adik aku. semoga dia dapat result yang okey & dapat study sungguhsungguh kat sana. & kalau result dia tak elok, Kau tukarkanlah dengan result aku ya Tuhan. aku tahu dia lebih memerlukan itu sekarang.

3 ulasan:

AAA berkata...

eh. mardiah kat ner skng?

mak enon berkata...

x penah borak ngn adek or kakak centu..

kalo call je mesti ckp bnde penting mcm.."along jgn tdo lagi aten otw blk ni"

ahhaa~~

l t t l g j h ; berkata...

tu la pasal. smalam tu 1st time. xtau la kalo 1st n last lak. ehee