Sabtu, 20 Disember 2008

ben farhan alif tennyson ;


lagi 2 minggu dah nak masuk sekolah rendah (pra). mak risau je. yelah, macam mana entah nak beli makanan kat kantin. duit pun tak kenal. berak dah lah dalam pampers lagi. imah dah tak sekolah kat sana nak tengoktengok kan. dah nak masuk form 1.

tu lah mak. sapa tah yang lahirkan anak ben 10 ni.

tapi kitorang tak lah risau sangat sebab setan kecik ni boleh survive kat manamana pun. cuma yang kami risau, orang kat sana yang takleh nak survive dengan dia.

hahahaha.

alif, selamat bersekolah.

& selamat menempuh alam sekolah menegah untuk imah. esok dia regis. duduk hostel. lepasni aku konker bilik. yeah yeah yeah!

5 ulasan:

hidhikariee berkata...

kawaiiii..pengaruh dak kecik kuat giler kan. anak buah aku pun ade uniform ben ni.aku rase time ak kcik xde pun mak aku blikan bende2 nih.n ayip pun nk skul jue.wei..same umur ka adek kte..

faqiha berkata...

cumil la bdk tu

l t t l g j h ; berkata...

iee - ayip umo bape skang? alip taun depan 6 tahun. tp die masuk pra kat skolah rendah. sama cm tadika la gk.

faqiha - try duduk ngan dia 5 minit mesti nyesal ckp die cumil. hee

Tanpa Nama berkata...

thn dpan 5..mude 1thn.xsame.hehe

Cik Tulip berkata...

eh2 imah masuk skolah ape beb? da form 1 die? mcm x caye plak aku..huhu

haha..slamat bersekolah jugak buat aliff farhan :)