Isnin, 17 November 2008

wajah kesayangan hamba ;

mimiza. schoolmate, hostelmate, batchmate, collegemate, roomate. we've been thru alot of things together. im gonna miss ur laugh, ur stupid jokes. 1st person yang perasan bf die hensem. hee. goodluck aite mate. iloveu! hopefully nanti kite 2 dapat masuk U sama kn? 7 years & still counting..

teera @ kechik @ rambut. si cengeng, si manja, si gedik. walaupun kadangkadang kegedikanmu annoying, i'm gonna miss that big time! siyesly. u've been with me alot! even during my darkest days. aku suka time ko bagi advices. masatu ko memang manusia yang paling matang, paling berfikiran rasional. mungkin ko leh jadi consultant or councellor kot 1 day. hee. rindu ko tau. sorry kadangkadang aku wat layan tak layan je ko. 1 thing aku nak ko tau, AKU SAYANG KO. even aku tak penah cakap depandepan, even our faces xde dalam each other's fs, ms or fb, even ko & aku ade kawan masingmasing, even kadangkadang aku poyopoyo marah bile ko da stat gedik, deep inside aku sayang ko. nanti kita lepak sama keyh. love u tonnes! X)


pumpum sibusuk. even baru kenal rapat this sem kite sayang awak gak tau. thanks for bringing sunshine into lala's & ain's life. i still cant figure out kenape ade orang tak suka kamu. coz u're the nicest person yang kita jumpa after ain. tak penahhh kutuk sapasapa pun kecuali kamak. muahaha. nanti kawen jangan lupa jemput keyh. kite belasah kamak kalau dia tak jaga kamu leklok. goodluck untuk praktikal. kite carik kamu kat mid nanti. SAYANG KAMU. MWAHxx..


goldyyyy.....ni kawan yang paling busuk. haha. i miss miss miss our hatikehati talk. pantangg je duduk berdua kan. ada je isu. haih macam makcik lahh. gagaga. kadangkadang aku macam tak rasa pun everythings over. rasa macam cuti kejap je. tak lama lagi unite balik ngan korang suma & wat teatime sambil borak. biarlah orang nak kata kita kaki mengutuk pun kan. at least kita tak bawak cerita pasal orang. aku rindu kita suma. rindu masa malammalam cakap pasal life, pasal future, pasal family. lepasni dah takde dah. jaga diri keyh. ada pape kasitau je aku. kita still boleh hatikehati talk dalam ym kan. sayang gila kat ko. thanks coz datang dalam life aku. goodluck praktikal. muahhhxx

my partner in crime. dia ni most of the times, otaknya gelong. haha! pekataan gelong tu pun blajar dari ko la nie. aku dah tak ingat la macam mana kita leh jadi partner kan. yang pasti kita suka kenakan orang. tapi skang ni aku dah banyak tak join kerjakerja kejahatan ko. sumpah simbah orang dengan teh ais basi tu kerja paling busukkk. hahahaha. aku suka kenakan ko sebab ko ni manusia paling kelam kabuttt. heii alien betol ah minah ni. even aku suka marah ko when it comes to relationship ko tapi aku faham pe yang ko rasa senanye. aku just nak ko kuat je. will miss all of the times we spent 2gether. hopefully akan ada next time untuk kita spend time sesama lagi. aku paling ingat ko sebab banyak birthday presents kita yang sama kan. ye la sebab bday kite dekat. agaknye sebab tu ah jadik partner kot. hee. sayang ko sangat si cengeng. jangan asek nak nanges je keyh kak galah. nanti on ym bagitau coz leh kita main audibles yang 'yahooooo' ngan imvironment yang kishkish tu. hee. geli betol ah ko ni. goodluck praktikal eh. muah2,

lalalilelo. i owe u a lot. awak yang menyebabkan kita ngan ain kawan ngan sumerang. if tak, kitorang diamm je kan. thanks soo much kamu. even this sem kite dah tak serapat dulu, dah tak spend time macam dulu, kite sayang awak sangat tau. sory 4 everything. kadangkadang rindu sangat macam masa kita suma samasama dulu. im gonna miss ur stupid jokes. sumpahh nak pecah perut gelak. ingat tau nanti dah kawen dengan kerabat brunei tu, beli satu pulau then kita sume tinggal sesama tau. hehe. nanti kawen jemput! huhu sedehlaa, kita even tak sempat nak spend time sesama 4 the last time pun. lala, kite sayang awak tau. ingat ni. jangan carik Qaseh lain okeh. hee. goodluck praktikal. jangan gaduhgaduh ngan mas tau.

ainda!!! my roomate untuk 2 tahun, 1st fren kat kpm. i love love u so much. even kite tak nampak macam rapat pun kan. sorry sebab tak mampu jadi kawan yang baik. sorry sebab banyak sangat berubah & selalu tinggalkan ain. thankss sangat sangat untuk everything. nanti ada rezeki kite jumpe kat kelantan eh. sedihnyee tak sempat jumpa masa ain balik haritu. sama situasi masa kinah & ida nak balik masa 1st sem dulu kan. tak sempat jumpa pun. nanti kawen dengan habib jangan lupa jemput tau!! goodluck praktikal & keep in touch. mwah2x.


DS!!!!!! si pelat yang kuchentai..haha. nanti aku nak panggil ko tasha banyakbanyak bia ko geli. kite dah lama 1 gang tapi baru sem ni rapat kan? thanks ds untuk suma bnda. ingat lagi kita borak malammalam sampai pukul 4? belajar business ethics ko tuh sesame. tak sempat pun nak denga ko citer paper tu susah ke tak kan. ko pun nanti kawen ngan koi jangan lupa jemput aku. jangan lupa carikan aku bf orang melaka tau. aku nak yang pandai masak asam pedasss tauu. hahaha. terasa rugi tak rapat ngan ko dari dulu. thanks mate. jangan sedihsedih eh sem depan. kalo rindu kat aku pegi la lepak ngan mizah. mesti terasa macam kita sem ni. kita jumpa bulan 3 or 4 sem depan tau. pastu pegi holiday kat ganu sesama. okeh? mesti rindu word 'tudung'. hehe.


fafawwww! ex-roomie & junior yang aku paling sayang kat kpm. rindu sangat kat sem jan-jun08 kan. masa tu heaven gile life. tengoktengok muvie sesame..borakborak..even banyak bende yang kite belum share tapi kite sayang kat kamu tau. nanti maybe next year umah kite dah dekat ngan fara. kite jumpe kat kok lanas keyh. then jalanjalan kat kb mall. fafa pun nanti kawen ngan syakir gile tu jangan lupa jemput. ada pape, mesej tau. thanks untuk gajah putih. sumpahh masa fafa bagi tu sedihh sangat rasa. && jaga gajah ganad baikbaik tau. ingat gajah, ingat kite keyh. memang da lama niat nak bagi gajah tu kat fafa. && ingat tau besday kita dekatt. jangan lupa wish eh taun depan. love u mate! tamau sedihsedih. mantain 4 flat next sem. biar mama kamu banggat ngan kamu keyh. mwahhxx..
************************************************

i love love love love u guys.

4 ulasan:

hidhikariee berkata...

syanad jd wd..hoho..still same time skul dulu

l t t l g j h ; berkata...

wd yang paling tak banyak gerak. sama gak masa time skola dulu. heeeeee

Feng berkata...

mahalnya semua ni.


uhm.
bestnya jadi kamu.

:)

l t t l g j h ; berkata...

ush, kite plak rasa lagi best jadi kamu tau.

ehee.

terima kaseh