Rabu, 12 November 2008

f a r e w e l l ;

so yeah, the day has finally come. hari yang paling kita semua tunggu kan? tiap hari pun kita kira.

slowly, sorang demi sorang hilang. skarang pun dah tinggal brape orang je.

aku pun tak sure apa aku rasa skarang.

mulamula happy lah gak. memandangkan paper BIS macam okay.

tapi after dah tengok carrymark OB, rasa cam nampak bayangbayang kolej ni lagi je sem depan.

feck.

terus sedih.

now im feeling down more then ever.

tolong laa doakan aku tak kena repeat!!!!




dah la sedih, datang perasaan benci pulak.

aku benci nak buat baik dengan orang jahat.

yang mencuri duit kawan aku tapi still nak burukburukkan orang lain.

yang diri sendiri pun dah barai sebok nak kantoikan orang lain barai.

yang diri sendiri meniru masa exam sebok nak kantoikan orang lain.

yang berbangga dengan carrymarks tinggi tapi hampeh.

yang diri sendiri pun jual badan sebok nak jaja cerita orang lain yang dia tak kenal pun.

yang dengki bila tengok orang lain lebih.

yang suka kipas mengipas lecturer.

yang bias & lebihkan kaki kipas je.



selamat tinggal durjana.



korang nak kata aku jahat? sukati korang la. at least aku tak kutuk orang pastu pergi menyendeng kat dia balik untuk something yang bagi benefits kat korang.

at least aku tak back up penjahat just untuk jaga hati kawan baik aku.

at least aku tak butakan mata aku dengan korupsi korang just sebab nak selamat, nak nampak bagus.


aku happy nak tinggalkan tempat ni for these reasons, at least.


esok aku bagitau sape 2-3-4-5 orang yang aku akan rindu nanti.


ps: doakan OB aku okay.


toodles folks!

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

syanad..
ob nyer carrymark dah kuar ek..
menakutkan ker sumer2..
huu
tkut la..
=0

neneknora berkata...

wah~ habis sudah exam u?
kalau camtu... ape kate u buat tag yang i buat tu?
hehehehe :D

hidhikariee berkata...

yay..habes xm

Mariam Aisyah berkata...

scarymark OB yg sangat scary.. um.. :|