Sabtu, 2 Ogos 2008

yesterweek ;

am at home. feels so good to be home. walaupun aku salu poyo cakap rumah aku kat gombak tapi kat mana je tempat yang pham aku ada aku akan mengalamatkan tempat tu as home. termasukla dis so-called home at kuala ibai nie. home is where the heart is aite? (:

aku balik dengan mija my cuzzie. bus kitorang kul 4 and sampai pukul 11++pm. gila lama kann macam nak balik mane jee. aku rasa betul ah tu aku kena sumpahan transnasional. asal aku naik trans je ade je yang tak kena. semalam patutnya bus kami pukul 3pm. punya la kelam kabut dari kolej siap call cab ugut pacik rifin suh datang awal sume. gi usrah pun tak sempat sign attendance. sampai terminal je macik kat kaunter cakap bus delay kul 430pm sebab rosak. okay ah, sabar lagi. bus sampai few minutes before 430pm. nasib la bus agak baru. luas sikit seat. lepastuuu baru sampai cherating titiba tayar pancit pulak. pfft! 2 jam tau delay. sakit gila hati. nasib la selamat sampai. Alhamdulillah ah.

oh, happy gila bila tau suma dah sedar betapa jahat si vavihutan tu. haa. apela ingat dah insaf, tak habis2 lagi nak melagakan life orang rupanya. lantak pi ah. weh, aku tunggu ko kat padang mahsyar. nanti kita tengok balik eh replay apa yang ko buat kat semorang dulu. mesti seronok. selamat hidup gembira. hey ho! :D

so harini tatau lagi nak wat ape. nak gi tido jap pasni sebab semalam borak with cuzzie sampai 4am.
tadi tengok archive & found out that it has already been 3 years since i blog here. HAPPY 3rd ANNIVERSARY bloggie! dah lama kan aku asek buat luahan perasaan kat ko kan. dah banyak benda jadi dalam life aku dalam tempoh 3 tahun ni. aku tatau sampai bila aku akan terus aktif kat blogger. hope lama lagi la kot. cayok aiesha-addin.blogspot.com! hee macam tah pape je pulak :p

*yawns*

bubye peeps.

ps: kita tak perlu balas kejahatan orang kat kita. biar Dia je yang balas *points up*.

Tiada ulasan: