Jumaat, 22 Ogos 2008

minggu ni dah habis ;

dan aku taknak ia berakhir. aku nak duduk rumah. tidur lamalama. berjaga malam dengan siblings. borak dengan mak.

taknak balik kolej.

resume. dah hantar. interview kat office ayah toon. dah. essay e-learning. belum. proposal website. belum. website e-learning. belum start. website IT. belum start. OB. belum baca.

shites. aku taknak balik kolej.

tapi kalau kat rumah lama sangat susah. banyak masalah. nanti aku jadi macam ni, 'aku dan dunia emoku'. atau bahasa standard, 'me and my emo world'. sebab kadang kadang kat rumah aku kurang peluang nak berkomunikasi. tapi kali ni tak. 

sebabtu aku taknak balik kolej. cuti kali ni banyak pleasure. semua buat aku lupa untuk bersedih.


pleasure : chermin

pleasure : dslr




pleasure : chinatown 


pleasure : roadtrip. not? consider as 1 lah pls. [:

pleasure : toon came over

pleasure : pinkkurung for raya.

pleasure : kain pelikat lalalala baru.

pleasure : kfc


aku tak banyak cakap benda betul dalam blog lately. banyak yang tipu. sebab aku takut nampak macam mintak simpati. mintak kawankawan blog kesian. nampak macam nak bagitau dunia betapa kesiannya aku. dulu blog takda yang baca. i was free to spill anything i want. aku tulis semua. aku rasa lega lepas post. tak harap siapapun baca. tak takut siapapun terasa. sekarang aku rasa camdoh. macam blogging for the sake of blogging. takfaham? abaikan.

senang cakap semua tulisan aku dah macam tahi. 

pusing. putarbelit. tipu tipu tipu tipu.

*mengeluh*

aku taknampak esok ni. dah nak mati ke? harap tak.

okay tipu je.

haha.

toodles~

ps: kechik bayak pics ko. tapi ni bukan tipu. u really made my week. thanks rambot [:

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

haha! nnt hangout agy okie :D