Selasa, 17 Jun 2008

hello selamat pagi bloggieee..

nak tauu fon dah okey. w300i dah back in action. wheeeee.. haritu hantar gi repair. orang tu cakap ribbon dalam dia putus. taktau la pulak fon ade reben. reben reben cinta ke ape. haha. tak kesah la yang penting dah okay. takpayah pening kepale da.

lepastu ape ehh lagi. haa semala titibe kekamak text suruh pegi tengok cite terbaru yang sir humam post dekat forum group mpcim. anndd inilah cite terbaru yang agak best tu..

quoted from humam sahab:

dengar cerita sem depan akan dikenakan peraturan keluar masyuk baru...
biar saya terangkan....

teng teng tennnggg....

minggu kesatu
sabtu - Budak Lelaki keluar
ahad - Budak Popuan pulak kluar

menggu kedua
Sabtu - Budak Popuan kluar
Ahad - Budok Lelaki pulok kluar...

menggu ketiga
sabtu - Budak Lelaki keluar
ahad - Budak Popuan pulak kluar

menggu keempat
Sabtu - Budak Popuan kluar
Ahad - Budok Lelaki pulok kluar...

Jumaat boleh kuar g semejid je kut

buatlah apa2 alasan pun untuk kluar dihari bercanggahan jantina anda semua nescaya ianya akan menjadi satu proses yang amat rumit lagi merumitkan....

hehehehe terernyee.....

sama-samalah kite renung-renungkaannnn....dan selamat beramaaaaallllll......

p/s: yang dah abih tu MERDEKAAAAAAA!!!!!!!!!

patut lah kamak semangat je mesej. hahaha. sape yang terasa nak membunuh tu. pegi la bunuh budak budak yang buat hal tu. tapi kan aku rase buat la cane cane pun, kalau yang dah nak buat hal tu dorang buat jugak. sedangkan dalam kolej pun jadi kan. mungkin lepasni boleh buat kelas asing asing ikut jantina. ataupun nak lebih menarik dan berkesan buat kpmim lelaki & kpmim perempuan. ala macam sekolah ma'ahad tuee.

hehehehehe.

semalam sebab nak ambik fon aku kuar la ikut mak pastu mak tanye laa nak makan ape malam ni lepastu aku pun boring laa bile bab makan di sebut sebut sebab masatu aku dah kenyang makan nugget. haha. pastu kami call ayah. ayah cakap kite makan lua je laa. tapi mak aku taknak dia tengah determination tinggi nak masak pastu dia ajak la pi mydin mall. masatu dah dekat pukul 6 da tu tapi sebab mak semangat waja takpelah kan. dah sampai sana biasalah petang petang sume orang baru balik keje nak shopping kann. mak pun mulalah ambik sayur sayuran sume tue. tapi akhirnya mak mengalah sebab ramai gilaaa orang beratur tempat timbang timbang tue. last sekali kami pulang ke rumah dengan membeli ais krim, air jus kotak, coklat dan makanan makanan ringan lain. hahaha. sian mak aku. malam tu aku taktau kitorang makan ape sebab aku dah tidur pukul 8.

aku taktau la kenape dengan aku sekarang ni tapi aku ada taste yang pelik dekat minuman terutama sekali yang sejuk/berais. siyes dou. tau tak ketagihan? ha macam tu la. kadang kadang tu kalo tak dapat air manis manis pun takpe ah yang penting sejuk. pastukan kalau aku lapar gila gila aku ingat air je dulu. kalau makan kat lua pun time order air je aku semangat. kalau aku dah buat air letak dalam fridge then ada orang minum mulalah aku menyirap limau. kalau dulu aku tak kesah pun. eh gila dah agaknye aku ni. huhuhu.

okey ah nanti aku merepek lagi. nak makan ni lapa lapa.

toodles!

3 ulasan:

Feng berkata...

heyhey,

ganas itu.
kte tgk sape yg kena.

:)

are new war berkata...

air sejuk or ais mmg aku pnye ketagihan dari dlu lg..

welkam to da club lah

l t t l g j h ; berkata...

lynn - mari mari tggu dan lihat. titibe guwe yang kena cane tuh. haha

nuak - taksaba nak balik kolej minum sirap botol. haaaa..

marimari kita buat kelab ngan lala & ona.