Isnin, 21 April 2008

esaimen aiseymen.

assignment SSI di tangguhkan deadline nya kepada rabu ni. fuhhhh...

*tarik nafas lega*

aku hanya mampu berjuang sampai 900++ words je malam semalam. tu pun tidur 4am. ain sama ona masih terus berjuang entah sampai jam berapa. sedar sedar dah 7am.

600 lebih je lagi.

baru kejap tadi penyiksaan terbaru sampai. academic studies. 500 words of essay yang deadlinenya jumaat ni. JUMAAT ni. dengan report RNP yang masih belum berusik, aku mungkin hilang sifat sifat seorang manusia lagi minggu ni.

*slaps*

oh, lupa bagitau. online kat library ni. PC baru gila kool oh. tapi macam dah tak berapa nak laju je. pakai line appe lah ni. haa syukur je lah. kurang kurang boleh online free. bukan senang. tengah cari pasal academic studies. entah kenapa semua yang aku cari pun tak matching dengan apa yang search engine jumpa. aku mamai kot..

stratification.. stratification.. stratification..

sumpah aku dah nak muntah tengok ape ape perkataan yang berkaitan dengan sociology..culture.. dalam essay academic studies ni pun ade haa.

haih. parya.


ps: summe yang ade paper pasni. GOODLUCK keyh.

Tiada ulasan: