Isnin, 14 April 2008

saya rasa.

aku ada masalah manage duit.
aku ada masalah manage perasaan.
aku ada masalah manage assignments.
aku ada masalah manage barang barang.
aku ada masalah manage relationship.


i think i have problems in self management.

semua pun tak terurus.

hoah.


aku harap aku xperlu kenal orang orang baru lagi dalam hidup sebab aku nak sayang orang orang yang aku kenal je. bila kita kenal orang orang baru dalam hidup kita, kita biasanya akan lupakan yang lama. betul kan? aku taknak sume tu jadi kat aku so aku taknak buat camtu kat orang orang yang aku sayang. ditinggalkan sucks. but meninggalkan sucks even more. kita taknak ditinggalkan kan? jadi kenapa perlu kita meninggalkan orang yang kita sayang hanya kerna seseorang yang baru kita kenal. berapa umur perkenalan kita dengan dia? setahun? sebulan? oh ya, destiny. tapi jangan pulak lupakan karma.

big things this week : SSI culture event, RNP report & presentation, ELS week.

Tiada ulasan: