Sabtu, 23 Februari 2008

home sweet home.


aku kat rumah. perasaan dapat balik rumah selepas sebulan tak balik adalah perasaan paling tenang. haa.

minggu ni aku cam tak stabil je. cam lembab, slow, kurang sedar, tak alert. mungkin aku perlukan lebih vitamin. takpun lebih motivasi. ntahla.


yang penting, balik rumah tu bestttttttt. XD

oh, esok kene bangun awal. big bos dah bagi arahan esok semua kena ikut pergi education fair kat TTC (terengganu trade center..kot..whatever u call it). dah lame tak gi. last 2 tahun lepas kat pwtc kot. aku tak kesah asalkan esok dapat jalan jalan. mak ajak pegi survey notebook pasal dia nak beli baru. pastu tadi ayah cakap bole tengok skali berapa harga batery laptop. batery laptop aku dah kong. standby 10 minit je. ape la.


goodnite sumer. and have a nice weekend. will write more later.


p/s: masa kelas ielts selasa lepas madam bagi soalan maths. pasal 7 awek cun dalam bas dengan 7 ekor kucing dalam 7 beg bla bla. surprisingly, aku dapat jawab soklan tu. pecaye tak? aku yang lagged wayyyyyy behind in maths mase skola dulu. hahaha. gelakkan.

Tiada ulasan: