Ahad, 13 Januari 2008

selamat menyambut sem 4

HAPPY 21st ANNIVERSARY UMMI AND ABAH. i love you both. saya tak selalu bagi apa yang kalian harapkan tapi saya janji akan buat kalian bahagia dan bangga dengan saya satu hari nanti. terima kaseh untuk semua pengorbanan.



734am. tengah tunggu ayah. dalam tak sampai sejam aku akan tinggalkan umah ni and balik kuantan. huhu sedih la pulak. dah nak habis cuti ni baru ah nak menghargai sume bende.

semalam anniversary mak dan ayah yang ke 21. kami keluar makan bukan kat tempat biasa. restoran penyu. boleh tahan laa tapi aku prefer warung lagi. tak best ah makan dalam keadaan pelayan tunggu kat tepi kau. oh weird. dan semalam pertama dan terakhir family aku kumpul makan sesame. complete 7 orang. kalau tak takdenye nak cukup. happy gak ah.

aku dapat rasa seseuatu yang tak bagus tentang result aku. sebab? aku relaks tak fikir pape pun. kalau sem lepas lepas time time ni aku dok menggeletar segala urat takut pasal result. pastu result aku cam okay lah gak. tapi kali ni, wahh heaven relaks gila. apa lah agaknya yang kuar kat slip peksa tu nanti. ohmaigod takut sial. tapi aku maseh relaks. ha ha.

ona , ain , fiza , nabel and kamak sume dah ada kat kolej dah. haa tak sabar nak jumpa. weeee (X

okaylah rasanya dah takde apa nak bebel lagi dah. doakan aku selamat menempuh sem 4 ni ye. dan aku harap 2008 adalah tahun yang gembira bagi aku. amin.


jangan sedih sedih okay. sedih tu setan. jangan bazirkan airmata korang untuk something yang tak berguna and takde makna.

babai



Tiada ulasan: