Sabtu, 18 Ogos 2007

holiday mood (though blom cuti agy)

today iz saturday. saturday iz holiday. but i have class. durhh. bosan. nasibla smpai kol 10 je. ni aku da abes klas da ni. bdk2 bilik ngah klas plak. aku ngah tunggu dorang nk makan sesame kat cafe.

another 5 freaking days pegy klas yang membusankan then off to home shweet home. tp rasenye 5 hari ni pon cm da hols je. nape? madam zariati xde for da whole week. as well as madam sham. madam jamie nyer klas pon xde rabu ni. rabu ni kirenye aku xde klas langsung la. ari len pon cm ade 1 0r 2 classes je kot per day. besh2 ley tdo banyak2. haa~

i woke up tis morning n suddenly i felt like missing something. aku rindu life bersama family dekat umah gombak. bestnyer bile ingat balik. bkn la nak kate life kat ganu nih x best. tp da xsame mcm dulu da. hurmm.. tringat kat kawan2 sungai pusu sume. mayn i really miss dat place. jalan2 yang aku lalu nk pegy tunggu bus.. jln yang aku gune bile nk pegy giant batu caves jalan kaki. haihh.. rase mcm baru je. ahh forget it.

oh, smalam time nak withdraw money kat terminal nampak magazine 'bolasepak'. coverpage die kaka. teruja gile nk beli. tapi aku xde dwet tyme tu. kat terminal lak xley draw. sengal ubi tol. ingatkan kat kedai len cm 7Eleven ade. tp xde. sdey tol. xpe ah, arini pesan la kat sesape yang outing if dorang tejumpe.

smalam umi call. best dapat borak. xsaba nak balik umah. tibe2.

okla. da xde pe kot nk ckp. pen off. adieu~


my buddies whom i really2 missed:~
  • jijah - UiTM shah alam
  • dildil - UiTM shah alam
  • nazra - UIAM gombak
  • fafa - intec shalam
  • nina - intec shalam
  • asyee - UM
  • fatma - ukm bangi
  • sara - UiTM kedah
  • e-in - ain shams university, mesir
  • wanie - utm skudai
  • zarl - uitm shalam
  • far - usim
  • iEe - matrix uia
  • ash - utem
  • atai - utm skudai
  • zaty - utm jln semarak
  • amal - matrix uia
  • efa - polytech bangi
  • hana - uiam gombak
  • asya - uitm shalam
  • omar - ump
  • meme - uitm shalam
  • zairy - maktab perguruan
  • hadi - umt
  • miza - kpmim (same ngan aku)
  • diba - kptm bangi (persediaan)
  • una - ipba
  • zulq - uitm arau
  • meor - uitm shalam
  • ihsan - matrix (xingat mane)
  • syazana - uitm
  • dina - uitm shalam
  • segar - aritu matrix gopeng, skang xdpt dikesan
  • hafizudin - poly kulim
  • arep - unikl miat
  • bdot - matrix uia
  • apek - uitm
  • ijat - uitm mlaka

ni la antare kawan2 aku kat sungai pusu. ramai agy snanye. sumer da berjaya skang. papepon aku doakan kejayaan sentiasa jadi milik dorang. rindu gile kat kenangan dulu2.

Tiada ulasan: