Sabtu, 20 Oktober 2018

Finallyyy

Salam'alaykum,

Pehhh lama gila aku biarkan belog ni berhabuk.. hukhuk. 

Sebenarnya aku dah lama tak dapat sign in. Sebabnya bulan julai aritu fon aku rosak. So bila pakai fon lain google taknak sign in aku dengan email blog ni. Email gmail satu lagi boleh je plak.  Masalahnya kalau kat fon je tak boleh takpe la jugak, ni kat laptop pun takboleh. Entahla kenapa. Atau aku yang tak berapa cerdik IT. Bila dia send verification code, dia cakap dia send kat fon lama aku. Aduhai.

Dah sedih dah memula sebab wehh aku dah blogging dari form 5 kot. Ni dah 30 tahun dah. Aku buat bodo je dulu memandangkan skarang pun kat rumah takde wifi plus laptop pun uzur. Titiba tadi chemot cakap aku dah lama tak update belog. Alamakk ai lupa la kat pembaca tegar ai sorang ni. So alang2 kat umah mentua, bawak laptop, n ada wifi, aku pon godek la sampai rasa nak jadi hulk pun ada. At last, here i am back writing. Dann dah boleh guna fon untuk apdet belog. Tapi aku macam tak bekenan sangat dengan app blogger. Asek crash je pebenda lar. At last bukak kat chrome jugek.

So tu je lah dulu kot. Nanti aku sambung bebel lagi. Sekarang dah takleh bagi alasan busy sebab aku duk goyang kaki je since June arituh. Haha. Next post okeh aku bebel. Tapi klaka gak ek update belog untuk pembaca tegar yang tiap ari mengadap aku.. haha. Okelatukan dari takde orang baca. Muahaha. Oklah till then, aku nak tidoq dulu.

Toodles!

Ps: belanja gambar hiasan je la ye

My intan got married! Yeayyy


Tiada ulasan: