Khamis, 25 Januari 2018

salam'alaykum,

holla. aku rasa aku penah cite kot pasal aku rasa aku punya pms (usually pre mens syndrom) happens towards the end of my period. 

titiba harini rasa sentap tak bersebab. dah la sentap tak bersebab, suma benda la nak wathal dengan aku time time gini.

dan aku baru lepas accidentally closed window RPH yang tengah ditaip. aku tengah menaip hari khamis punya. last subject for khamis. tinggal satu hari lagi which is ahad depan punya. laptop ni pulak titibe jenis every 5 mins jadi badut. cursor menari nari kat skrin dengan sendiri. so tengah geram tu ingat nak close la window yang tak berguna. dan tah kenapa aku tersalah close kerja yang aku tengah buat dan dengan selamba pilih option 'dont save'. bila da sedar tu dengan gelabah bukak balik and guess what, everything kembali pada hari selasa. serta merta that F word echo dalam kepala.

ya Allah mengujinya. aku punya geram terus rasa sebak T_T aku rasa sebab pms kot. aku tak penah rasa nak nangis untuk benda camni.

and its 12am now.

anda rasa saya ada masa untuk sakit kepala? (memang kepala tengah sakit)

memang tak la.

aku nak tidur.

for my reflection: banyak dosa aku kot harini. kena istighfar banyak2 before tido. huhu

Tiada ulasan: