Ahad, 28 Januari 2018

new week ;

salam'alaykum,

its 3.11am. am not yet asleep. in three hours aku kena bangun bersiap for work.

this week's gonna be a quite challenging one. jadual baru starts this week. which bukan jadual yang aku buat. i wont comment on that. nanti ada masa aku cerita (hopefully). tapiiii ada hari yang memang bleh pitam dia punya straight masa tu.

ummi's going for a kursus in melaka starting tomorrow. four days. and achik muni and her kids are here in kok lanas. so minggu ni kena part time babysitting (not complaining tho. aku just risau terlebih enjoy babysitting sampai lupa wat keje lain haha).

as for my wed preparation, there are still some things unsettled. borang belum ambil lagi (benda paling mengganggu kepala T_T). bridal belum pergi untuk tempah2. cincin belum setel. tak lena tidur selagi tak setel. aku paling lena tidur on weekends je tapiii bangun lambat la pulak khenn. dahh kena bebel pulak lagi berapa hari nak kawen perangai tak berubah. kahkah.

and its 5th week of school session. which means start minggu ni dah banyak benda berjalan la di sekolah macam kokurikulum, extra classes and such. 

belum ada rumah tangga dah tak terurus. haiya.

im expecting a quite hectic week. harap harap mental tak rabak la. aminn.

tapi on a positive note, anggap la bila kena buat lebih housechores & babysit minggu ni tu sebagai cabaran untuk lebih tough di masa hadapan. gituuuuuu *tunjuk muscle*

hashtag menujupuncak. kihkih

Tiada ulasan: