Rabu, 12 Mei 2010

miinah ;


akhirnya MV dah kuar harini. aku belum tgk lagi snanye sebab nak tunggu loading. mungkin lepas aku bangun dari tidur petang kejap lagi boleh tengok dah. motif post sebelum tengok?

jap lagi aku busy study utk midterm esok lah.

tajuk lagu, miinah atau in english, Beauty. i wonder perkataan minah dalam bm dpt dari mana. haha. tapi aku konfius sket Bonamana ni nama album je ke atau pun bonamana & miinah membawa maksud yang sama ataupun tajuk lagu ni memang bonamana (miinah).

masa 1st time dengar haritu rase macam biasa je lagu ni tapi lepas dengar kali kedua i found that the song is actually quite addictive. ada yang cakap ada sikit2 macam sorrysorry & shinee's ringdingdong. macam lagu bollywood pun ada. haha. kalau tengok MV teaser takkan terfikir genre lagu ni macam ni. electro pop-ish sket. tapi yang kurang best lagu ni 90% autotune. nak beza suara pun susah. but i guess most kpop songs used autotune anyhow.

yang paling aku tunggu pastilah diorang punya dance steps. magnae kyu jadi one of the lead dancers eh dalam mv ni? coolness.

bonamana has been on worldwide trending topic list (apentah ayat aku ni) since the last 2 days. tadi aku bukak pun still ada lagi. shows how powerful ELFs are. walopon xde la sehebat justin bieber tapi at least dapat lah kalahkan die sket2. hohoho.

I MISS HANGENG! it would've been better if hangeng kangin & kibum ada sekali.

2 ulasan:

Najlaa I. berkata...

haha, benci sungguh kalau tgk nama si bieber tu dkt trending topics.

l t t l g j h ; berkata...

tau xpe. klu bonamana trending pstu nmpak die pn ternding skali trus spam banyak2 bonamana. kekeke :p